بابکت دست دوم بخریم ؟

راهنمای خرید مینی لودر بابکت و آگاهی از نکاتی که در هنگام خرید مینی لودر باید به آنها توجه کنید، می تواند در انجام خریدی مطلوب به شما کمک نماید. در این مقاله از Bobcat.ir قصد داریم تا شما را از نکات و موارد مهمی که هنگام خرید یک مینی لودر بابکت باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید، آگاه سازیم.

این مقاله یک راهنمای کامل خرید مینی لودر بابکت است که قصد داریم مطالب مفید و کاربردی آن را با شما به اشتراک بگذاریم، پس ما را تا انتها همراهی کنید.

برای چه کاربردی قصد خرید مینی لودر داریم؟

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید بابکت دست دوم توجه به کاربردی است که برای آن قصد خرید یک مینی لودر را دارید. اگر قصد دارید از بابکت برای انجام امور کشاورزی و محوطه سازی استفاده کنید، باید مدل هایی که نیازهای مربوط به کشاورزی یا محوطه سازی را برطرف می کند برای خرید انتخاب کنید.

اما اگر یک پیمانکار شهرداری یا پیمانکار بخش خصوصی هستید و تصمیم دارید تا برای انجام پروژه های شهری یا راه سازی از یک مینی لودر بابکت استفاده نمایید، حتما باید مواردی نظیر ابعاد، ظرفیت و توان عملیاتی دستگاه را به هنگام خرید مد نظر قرار دهید. توجه به این مساله که برای چه کاربردی قصد خرید مینی لودر را دارید، یکی از نکات مهم به هنگام خریداری یک بابکت می باشد.

مبدا ساخت و تولید مینی لودرهای بابکت ، شرکتی آمریکایی است و این دستگاه ها به داخل کشور ما وارد می شود. اما از آنجایی که قیمت بابکت آمریکایی و هزینه واردات بالاست ، برخی افراد اقدام به خرید بابکت دست دوم میکنند.

اگر قصد خرید بابکت دست دوم را دارید، حتما هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • بررسی سال ساخت بابکت
  • بررسی سلامت لاستیک ها و عدم پوسیدگی یا ساییدگی آن ها
  • بررسی اهرم ها و دسته لیورها جهت نرم بودن و عملکرد مناسب
  • بررسی عدم وجود خراش، تو رفتگی یا زنگ زدگی روی دستگاه
  • بررسی سلامت بازوی بالابر
  • اطمینان از عدم نشت آب یا روغن
  • تست سوئیچ و استارت دستگاه

 

از کجا مینی لودر بابکت دست دوم بخریم؟        

مجموعه ایران بابکت یکی از بزرگترین مراکز فروش مینی لودر بابکت دست دوم در ایران با سابقه ای درخشان در حوزه خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت، عرضه انواع تجهیزات جانبی و لوازم یدکی بابکت و تعمیرات و عیب یابی انواع دستگاه بابکت می باشد. این مجموعه با سیاست های مشتری مدارانه ای که دارد، همواره در صدد جذب رضایت حداکثری شما عزیزان تلاش نموده و بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت ها به شما بزرگواران ارائه می دهد.

 

محصولات تولیدی و ارتباط با ما…

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.